Παρασκευή, 8 Μαρτίου 2013

Ντοματοχυμός μετά την προπόνηση

Ένας κατακόκκινος χυμός ντομάτας ίσως είναι η ιδανική επιλογή για να ανακάμψουν οι καταπονημένοι μύες μετά από την προπόνηση, σύμφωνα με ελληνική έρευνα από το Γενικό Χημείο του Κράτους που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Food and Chemical Toxicology. 
 
Οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι ο χυμός ντομάτας παρέχει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά - κυρίως το λυκοπένιο που δίνει και το κόκκινο χρώμα στις ντομάτες - που βοηθούν τους μύες να ανακάμψουν και τα αγγεία να επανέλθουν μετά την πίεση και την ένταση που υπέστησαν κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Πέμπτη, 7 Μαρτίου 2013

Υπαίθρια άθληση στην παγωνιά; Γιατί όχι;

Υπαίθρια άθληση στην παγωνιά; Γιατί όχι;
της Λιλής Καρακώστα

Το κρύο είναι ήδη τσουχτερό και η άθλησή μας έχει πλέον περιοριστεί μέσα στους τέσσερις τοίχους ενός γυμναστηρίου.

Όμως, για ορισμένους, το κρύο δεν στέκεται εμπόδιο στην άθληση σε εξωτερικούς χώρους. Και όπως αποκαλύπτουν οι ειδικοί, η άθληση στην ύπαιθρο είναι ιδανική ακόμη και στην καρδιά του χειμώνα, αρκεί να λαμβάνονται οι κατάλληλες προφυλάξεις.

Τετάρτη, 6 Μαρτίου 2013

Στο γυμναστήριο ή στο ύπαιθρο;

Γιατί η άσκηση στους εξωτερικούς χώρους είναι πιο ωφέλιμη απο εκείνη στον διάδρομο ή στο στατικό ποδήλατο


Επιμέλεια: Ρούλα Τσουλέα
Αν και οι χάρες του γυμναστηρίου – χώρος με ελεγχόμενες καιρικές συνθήκες, άνετος και δίχως απρόοπτα – είναι προφανείς, ολοένα περισσότερα επιστημονικά στοιχεία υποδηλώνουν ότι η γυμναστική σε υπαίθριους χώρους δεν μπορεί να υποκατασταθεί από εκείνη σε έναν κυλιόμενο διάδρομο ή στατικό ποδήλατο.

Τρίτη, 5 Μαρτίου 2013

Η γυμναστική στο ύπαιθρο πιο υγιεινή από το γυμναστήριο

Πολλαπλά τα οφέλη από την άσκηση σε ανοιχτό χώρο



 
ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ. Αμερικανοί ερευνητές ισχυρίζονται πλέον ότι μία ώρα τρέξιμο στο ύπαιθρο είναι απείρως πιο υγιεινό από την άρση βαρών στο γυμναστήριο ή τον διάδρομο γυμναστικής σε κλειστό χώρο.

Ομάδα ερευνητών από το Κολέγιο Ιατρικής και Οδοντιατρικής της Πενίνσουλα στις ΗΠΑ μελέτησε τις συνήθειες εκγύμνασης 833 ενηλίκων, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι η άσκηση σε ανοιχτό περιβάλλον λειτουργεί ευεργετικά όχι μόνο σε μυϊκό, αλλά και σε ψυχολογικό και πνευματικό επίπεδο.