Τρίτη, 12 Ιουνίου 2012

7 Ευεργετικές ιδιότητες της άσκησης

Όλοι γνωρίζουμε ότι η άσκηση κάνει καλό αλλά πόσοι γνωρίζουμε τις πραγματικά ευεργετικές τις ιδιότητες; 

 

Οι ευεργετικές ιδιότητες που έχει η άθληση στον ανθρώπινο οργανισμό είναι σίγουρα περισσότερες από όσες ίσως νομίζετε. Για παράδειγμα γνωρίζατε ότι η συχνή άσκηση μπορεί να επιφέρει σημαντική βελτίωση στη διάθεσή μας έως και να ενισχύσει τη σεξουαλική μας ζωή;



Φωτογραφία: FreeDigitalPhotos.net

Η ομάδα της GymPark σου παραθέτει 7 από τις ευεργετικές ιδιότητες της άσκησης με σκοπό να σε παρακινήσει να βάλεις τη γυμναστική στη ζωή σου.


Δευτέρα, 11 Ιουνίου 2012

20 Κίνητρα για να Γυμναστούμε


80% της επιτυχίας είναι το να "εμφανίζεσαι" - Γούντυ Άλλεν

Πώς βρίσκεις το κίνητρο να ασκηθείς όταν δεν έχεις καμία απολύτως όρεξη να σηκωθείς από τον καναπέ; Να είστε σίγουροι ότι την ίδια ερώτηση κάνουν ταυτόχρονα εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο, οπότε σίγουρα δεν είστε μόνοι.

GymPark Περιστερίου
Ίσως ένας εύκολος τρόπος θα ήταν να γράψουμε, ο καθένας ξεχωριστά, μια δική του λίστα παρακίνησης που θα κολλήσουμε πάνω στο ψυγείο για να θυμόμαστε όλα αυτά που έχουμε να κερδίσουμε αν βγούμε έξω απο το σπίτι και γυμναστούμε.Γιατί ιδιαίτερα στην περίπτωση που ανήκεις στους τυχερούς που έχουν ένα υπαίθριο γυμναστήριο GymPark δίπλα τους, πολύ απλά δεν έχεις καμία δικαιολογία.

Για να σε βοηθήσουμε να συντάξεις της δική σου λίστα, ετοιμάσαμε ως πρότυπο εμείς εδώ στην GymPark τη δική μας. Μια λίστα στην οποία μπορείς να αφαιρέσεις ή να προσθέσεις τα δικά σου κίνητρα και που βεβαίως μπορείς να τα μοιραστείς μαζί μας.

Διάβασε λοιπόν παρακάτω, δες ποια θα μπορούσαν να είναι και δικά σου κίνητρα, βρες που είναι το πλησιέστερο GymPark και μπες στην πιο fit παρέα της πόλης:

Πέμπτη, 7 Ιουνίου 2012

Τροφές που μας δίνουν ενέργεια

Δώσε στον εαυτό σου την ώθηση ενέργειας που χρειάζεται ακολουθώντας τις παρακάτω 7 συμβουλές


Στη σημερινή εποχή όπου τα πάντα γύρω μας κινούνται με γρήγορους ρυθμούς, το στρες, η κούραση ακόμα και η εξάντληση μας καταβάλλουν όλους στο τέλος της ημέρας. Ξεκούραση και περισσότερες ώρες ύπνου ίσως να ήταν η καλύτερη προτροπή σε αυτή την περίπτωση. Όμως η σωστή διατροφή μπορεί επίσης να βοηθήσει ως καύσιμο το σώμα μας για μεγάλα χρονικά διαστήματα και να κρατήσει τα επίπεδα ενέργειας υψηλά κατά τη διάρκεια της ημέρας.


Foods that fuelΤα θρεπτικά συστατικά όλων των τροφίμων - υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος - είναι ουσιαστικά αυτά που μας δίνουν ενέργεια. Το ανθρώπινο σώμα μετατρέπει τους υδατάνθρακες σε γλυκόζη, τη σημαντικότερη πηγή ενέργειας. Η πρωτεϊνη μπορεί επίσης να μετατραπεί σε ενέργεια, αλλά είναι λιγότερο αποτελεσματική από ό, τι οι υδατάνθρακες. Παρόλο που τα λίπη είναι η πιο συμπυκνωμένη πηγή θερμίδων, στην πραγματικότητα είναι μια λιγότερο αποδοτική πηγή ενέργειας από τους υδατάνθρακες, επειδή χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να αφομοιωθούν και να μεταβολιστούν απο τον οργανισμό. 

Επίσης παρά τα όσα πιστεύει ο περισσότερος κόσμος, οι βιταμίνες δεν παρέχουν ενέργεια. Χρειάζονται, ωστόσο, για να ενεργοποιήσουν πολλές από τις μεταβολικές διεργασίες που οδηγούν στην παραγωγή ενέργειας.
 
Εαν λοιπόν θέλουμε να ακολουθήσουμε μια σωστή διατροφή προκειμένου να διατηρήσουμε την ενέργειά μας στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο θα πρέπει να λάβουμε υπόψη τους παρακάτω βασικούς κανόνες γενικής διατροφής: