Τρίτη, 12 Ιουνίου 2012

7 Ευεργετικές ιδιότητες της άσκησης

Όλοι γνωρίζουμε ότι η άσκηση κάνει καλό αλλά πόσοι γνωρίζουμε τις πραγματικά ευεργετικές τις ιδιότητες; 

 

Οι ευεργετικές ιδιότητες που έχει η άθληση στον ανθρώπινο οργανισμό είναι σίγουρα περισσότερες από όσες ίσως νομίζετε. Για παράδειγμα γνωρίζατε ότι η συχνή άσκηση μπορεί να επιφέρει σημαντική βελτίωση στη διάθεσή μας έως και να ενισχύσει τη σεξουαλική μας ζωή;



Φωτογραφία: FreeDigitalPhotos.net

Η ομάδα της GymPark σου παραθέτει 7 από τις ευεργετικές ιδιότητες της άσκησης με σκοπό να σε παρακινήσει να βάλεις τη γυμναστική στη ζωή σου.


1: Η άσκηση σε βοηθάει να χάσεις βάρος

Η άσκηση μπορεί να αποτρέψει τη ζυγαριά από το να πάρει την ανιούσα και να σε βοηθήσει να διατηρήσεις το βάρος σου ή ακόμα και χάσεις βάρος με τη σωστή διατροφή και την σωστή επίβλεψη. Όταν συμμετέχουμε σε μια φυσική δραστηριότητα καίμε θερμίδες. Όσο πιο έντονη είναι αυτή η δραστηριότητα τόσο περισσότερες θερμίδες καίμε. Δε χρειάζεται απαραίτητα να περνάμε ώρες ατελείωτες σε προπονήσεις για να αποκομίσουμε τα οφέλη της άσκησης. Αρκεί και μόνο το να γίνουμε πιο δραστήριοι κατά τη διάρκεια της ημέρας. Για παράδειγμα χρησιμοποιώντας τις σκάλες αντί για το ασανσέρ ή περπατώντας ως τη δουλειά αντι να χρησιμοποιούμε το αυτοκίνητο

2: Η άσκηση ενδυναμώνει τον οργανισμό

Ανησυχείτε για καρδιακά προβλήματα; Θέλετε να αποφύγετε την υψηλή πίεση; Το να διατηρούμαστε δραστήριοι μέσα στη μέρα μας βοηθάει να ενισχύσουμε την λιποπρωτεϊνη υψηλής πυκνότητας (high-density lipoprotein HDL) ή "καλή" χοληστερόλη και να μειώσουμε τα ανθυγιεινά τριγλυκερίδια.. Έτσι διατηρούμε την κυκλοφορία του αίματος απρόσκοπτη κάτι που μειώνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων. Στην πραγματικότητα, η τακτική σωματική άσκηση μπορεί να σας βοηθήσει να αποτρέψετε ένα ευρύ φάσμα προβλημάτων υγείας συμπεριλαμβανομένων των εγκεφαλικών επεισοδίων, το μεταβολικό σύνδρομο, τον διαβήτη τύπου 2, την κατάθλιψη, ορισμένες μορφές καρκίνου και την αρθρίτιδα.

3: Η άσκηση βελτιώνει τη διάθεσή μας

Ιδιαίτερα αυτή την περίοδο το μόνο σίγουρο είναι ότι όλοι μας χρειαζόμαστε μια ψυχολογική και ψυχική τόνωση. Κάποιο τρόμο να αποσυμφορηθούμε από το καθημερινό στρες. Στην περίπτωση αυτή μια προπόνηση στο πλησιέστερο GymPark ή ακόμα και ένας μισάωρος περίπατος θα μπορούσε να βοηθήσει. Η σωματική δραστηριότητα διεγείρει διάφορες χημικές ουσίες στον εγκέφαλο που μας προσφέρουν ένα συναίσθημα ευτυχίας και χαλάρωσης. Μπορεί ακόμα και να μας βοηθήσει να αισθανθούμε καλύτερα με την εμφάνισή μας, να ενδυναμώσει την εμπιστοσύνη στον ευατό μας και να τονώσει την αυτοπεποίθησή μας

4: Η άσκηση μας κάνει πιο δραστήριους

Μήπως βαρέθηκες να κουράζεσαι και να ασθμαίνεις με το παραμικρό; Η τακτική σωματική δραστηριότητα μπορεί να βελτιώσει τη δύναμη των μυών μας και να αυξήσει τις αντοχές μας. Η άσκηση και η κάθε μορφής σωματική δραστηριότητα κατανέμει οξυγόνο και θρεπτικές ουσίες στους ιστούς και έτσι βοηθάει το καρδιαγγειακό μας σύστημα να  εργαστεί πιο αποδοτικά. Και όταν η καρδιά και οι πνεύμονες δουλεύουν πιο αποδοτικά, έχουμε περισσότερη ενέργεια για να αποδώσουμε καλύτερα στις καθημερινές μας ασχολίες.

 5: Η άσκηση βοηθάει στον ύπνο

Μήπως δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς; Μήπως ο ύπνος σου είναι διαταραγμένος και ξυπνάς τα βράδια; Η τακτική σωματική δραστηριότητα μας βοηθάει να κοιμόμαστε γρηγορότερα και βαθύτερα. Αποφύγετε μόνο να ασκηθείτε λίγο πριν πάτε στο κρεβάτι γιατί τότε μπορεί τα αποτελέσματα να είναι ακριβώς τα αντίθετα.

 6: Η άσκηση βελτιώνει τη σεξουαλική μας ζωή

Μήπως αισθάνεστε πολύ κουρασμένοι ή εκτός φόρμας για να απολαύσετε τη συντροφιά του/της συντρόφου σας; Η τακτική σωματική δραστηριότητα όπως είδαμε παραπάνω μας κάνει πιο δραστήριους και τονώνει την αυτοπεποίθησή μας, συνεπώς μπορεί να συμβάλει θετικά στην τόνωση της σεξουαλικής μας ζωής. Περαιτέρω είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο πως η τακτική άσκηση τονώνει την σεξουαλική διάθεση στις γυναίκες, ενώ οι άντρες που ασκούνται τακτικά έχουν πολύ λιγότερες πιθανότητες να παρουσιάσουν προβλήματα στυτικής δυσλειτουργίας.

7: Η άσκηση μπορεί να είναι διασκεδαστική

Η άσκηση και οι σωματικές δραστηριότης μπορεί να είναι ένας πολύ ευχάριστος τρόπος για να περάσουμε την ώρα μας. Μας δίνει την ευκαιρία να χαλαρώσουμε, να απολαύσουμε την ύπαιθρο ή απλά και μόνο να συμμετέχουμε σε δραστηριότητες που μας ευχαριστούν. Μπορεί ακόμα και να μας βοηθήσει να ισχυροποιήσουμε τους δεσμούς μας με την οικογένεια και τους φίλους σε ένα ευχάριστο κοινωνικό περιβάλλον. Έτσι για παράδειγμα, κάντε μαθήματα χορού, ακολουθήστε ορεινά μονοπάτια πεζοπορίας, συμμετέχετε σε μια ομάδα ποδοσφαίρου ή δώστε ραντεβού στο πλησιέστερο GymPark. Βρείτε μια φυσική δραστηριότητα που απολαμβάνετε και όταν βαρεθείτε δοκιμάστε κάτι καινούριο.


Η άσκηση και η φυσική δραστηριότητα είναι ένα πολύ καλός τρόπος για να αισθανθείτε καλύτερα, να διασφαλίσετε την υγεία σας και να διασκεδάσετε. Ως γενικό στόχο, επιδιώξτε 30 λεπτά σωματικής δραστηριότητας ημερησίως. Αν επιδιώκετε να χάσετε βάρος ή να ανακτήσετε τη χαμένη σας φόρμα ίσως χρειαστεί να ασκηθείτε λίγο περισσότερο. Όπως και να έχει, αν έχετε οποιεσδήποτε ανησυχίες για την υγεία σας θυμηθείτε να επικοινωνήσετε με το γιατρό σας πριν ξεκινήσετε ένα έντονο πρόγραμμα εκγύμνασης. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας για το άρθρο...